الخميس، 9 أكتوبر 2014

الرئيسية لن تصدق من هو “فتحى” اقوى نكته ساخره فى التاريخ البشرى !

لن تصدق من هو “فتحى” اقوى نكته ساخره فى التاريخ البشرى !

من هو “فتحى”


مره واحد اسمه فتحى اشتغل صبى عند ميكانيكى سيارات وفى يوم قال لصحاحب الورشه انا اعرف رئيس الحى صاحب الورشه طبعا مسدقهوش لكن بعد يومين مر رئيس الحى قدام الورشه وسلم على فتحى سلام حار جدا جدا وصاحب الورشه اعجب بفتحى 
Once a boy named Fathi worked at an auto mechanic On the day of the workshop said Sahahb I know the President of the District Msdqhoush owner of the workshop, of course, but after two days passed before the President of the District workshop on peace and peace Fathi very hot and very impressed by the owner of the workshop Fathi
وشغله اسطه وبعد يومين قال لصحاب الورشه انا اعرف الوزير قاله لا صعبه دى يا فتحى وفعلا مر الوزير قدام الورشه وسلم على فتحى وصاحب الورشه اتجنن سعتها وقاله يابنى هجوزك بنتى واديلك الورشه وبعد يومين قال فتحى انا اعرف اوباما لكن صاحب 

الورشه قاله وسعت منك دى يافتحى وانا اعرفك ولكن سافره ووقفوا قدام البيت الابيض وفتحى قال لصاحب الورشه شايف الشباك 

الابيض اللى هناك ده حاطلع بعد شويه انا واوباما وفعلاطلع فتحى وطلع هو ا واوباما وبعد خمس دقائق صاحب الورشه اغمى عليه وراح المستشفى ولما صحى ساله فتحى اغمى عليك ليه يا اسطا علشان شفتنى ؟ 

قاله لا ده وانت واقف فوق فيه اتنين امريكان جم سالونى مين اللى واقف جنب فتحى فوق ده ؟ .

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

يتم التشغيل بواسطة Blogger.